Trainingen verbale agressie

Trainingen verbale agressie. 

Heb je regelmatig contact met klanten? Dan kan je te maken krijgen met grensoverschrijdend of agressief gedrag. Dit kan ontstaan door uiteenlopende oorzaken, zoals bijv. ontevredenheid over een geleverde dienst of product, dan wel over onbegrip of onenigheid of enig andere vormen van frustratie.

Of het nu gaat om schelden, dreigen, intimideren of zelfs fysiek geweld – agressie heeft een grote impact en mag niet worden geaccepteerd.

Respect is en blijft een sleutelwoord.  Respect voor je medewerker, respect voor jezelf maar ook respect voor de klantenbinding.

Tijdens een training gaan we in op wat ècht werkt in de praktijk: 

  • het vroegtijdig herkennen van de signalen van oplopende emoties,

  • een correcte (lichaams)houding aannemen om escalatie te voorkomen,

  • omgaan met grensoverschrijdend gedrag op een professionele en krachtige manier.

  • stressregulering opbouwen zodat na een incident de spanning niet wordt meegenomen naar een volgende klant

Van theorie naar lichaam: altijd in controle, ook in lastige situaties!


Wil je meer weten?  Contacteer ons of kijk even naar de veelgestelde vragen (FAQ)!